جدیدترین کیف های نوزاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
بازدید : 244
نویسنده : ساک وسایل کودک

پرش هاپ کودک گراند مرکزی کیف نوزاد مخصول وسایل را بگیرید

ویژگی های راحتی
کیسه پوشک که بخش های مادر و کودک را از هم جدا می کند چطور؟ کیف پوش پوش بزرگ پرش پرش به شما ارائه می دهد. ابتدا 11 جیب دارد ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که تمام آنچه را برای حمل خود در اختیار دارید مناسب خواهد بود. بخش کودک دارای یک حلقه پاک و جیب دست پاک است ، در حالی که بخش مادر شامل یک جیب زیپ ، جیب تلفن و یک جیب عینک آفتابی به سبک پشم گوسفند است. این دو جیب عایق بندی شده برای نگه داشتن بطری های کودک فوق العاده. بسته شدن جیب در جیب اصلی تضمین می کند که محتوای کیف شما از بین نمی رود.

کیف پوشک به طور مرتب بر روی پرسه زن آویزان می شود که شانه های شما را از وزن آن آزاد می کند. همچنین می توان آن را بر روی شانه ها حمل کرد و دارای تسمه های پنبه ای برای راحتی است. این همراه با یک بالشتک متغیر مناسب برای تغییر کودک در حال حرکت است.

ویژگی های اضافی
کیف نوزادی پسرانه دارای طراحی مدرن و کم حجم ای است که هر مادر دوستش دارد. این ماده محکم و در عین حال سبک وزن است که سالها را بدون استفاده از وزن آن تضمین می کند. پوشش ضد آب از موارد شما در برابر نشتی محافظت می کند و تمیز کردن آن آسان است. به صورت نوار سیاه و دارچین است ، بنابراین می توانید آنچه را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

حکم
کیف پوش پوش بزرگ پرش پرش ، دارای طرحی درجه یک و دارای لهجه های چرمی قهوه ای رنگی مناسب برای هر مادر است. ما دوست داریم که جیب های جداگانه ای برای مادر و نوزاد داشته باشد. جیب های متعدد و محفظه های جادار نه تنها سازمان دهی آسان است بلکه تضمین می کند شما همه چیز را که نیاز دارید حمل می کنید بدون اینکه احساس سنگینی کنید در نتیجه مناسب برای سفر است.
طرفداران

    بخش های جداگانه مادر و نوزاد را ارائه می دهد
    به اندازه کافی اتاق برای نگه داشتن تمام آنچه شما برای روز نیاز دارید
    خوش استیل
    دارای یک پد متغیر کوسن است
    می توانید آن را روی شانه خود ببندید ، به عنوان یک کیف دستی حمل کنید یا از بالگرد آویزان کنید
    بادوام
منفی

    کمی گران قیمت

3. پرش از هوپ دو تابلوی دو امضا حمل تمام کیف پوشک سفر

ویژگی های راحتی
کیسه پوشک Skip Hop Duo با کلیپ های شاتل همراه است تا بتوانید هر نوع قدم زدن را به طور کامل بار وزن خود را از روی شانه خود خارج کنید. این گوشی با 16 جیب و فضای داخلی مناسب به اندازه کافی برای نگه داشتن تمام وسایل و وسایل کودک شما برای دوقلوهای شما تهیه شده است. دارای بسته های مغناطیسی در سراسر با یک زیپ روی محفظه اصلی است ، بنابراین نیازی نیست که نگران نباشید لوازم کودک شما نباشد.

این کیف با دو جیب بطری عایق بندی شده در کنار هم قرار گرفته است تا بتوانید به راحتی از بطری های کوچک خود استفاده کنید. همچنین یک پد کوسن دار برای شما دارد تا بتوانید کودک خود را راحت تغییر دهید. این حلقه D برای نگه داشتن اسباب بازی های کودک شما دارد که وقتی شروع به پرتاب تنفس می کند ، مفید است. این کیف باعث می شود بدون نیاز به جدا کردن همه چیز به لطف پوشش کنتراست ، هر چیزی را که نیاز دارید پیدا کنید آسان است.

ویژگی های اضافی
در مورد کیف نوزادی دخترانه که به شما امکان حمل آن به عنوان یک کیف دستی یا یک کیسه پیام رسان را می دهد چطور؟ کیف پوشک Skip Hop Duo به شما این امکان را می دهد. جیب های متعدد به شما کمک می کند تا منظم تر شوید و جیب تلفن همراه به راحتی در دسترس شماست. این ماده از پلی استر ساخته شده است به همین دلیل می تواند ضرب و شتم خوبی داشته باشد. در رنگ های خنثی مختلفی به وجود می آید ، بنابراین انتخاب یک مورد مناسب برای شما سخت نخواهد بود.

حکم
کیف پوشک Skip Hop Duo با یک فضای داخلی با جیب های مختلف همراه است و می تواند به یک قایق موتوری دوتایی متصل شود و در صورتی که بیش از یک فرزند دارید ، برای شما مناسب است. این در رنگ های خنثی قرار می گیرد بنابراین یک انتخاب عالی برای هر دو والدین است. ما دوست داریم که می توان آن را به عنوان یک کیف دستی یا یک کیسه مسنجر حمل کرد و با جیب آسان برای تلفن شما همراه است.
طرفداران

    شامل یک جیب تلفن آسان و قابل دسترسی است
    محفظه های مختلفی را در داخل و خارج ارائه می دهد
    همراه با یک کلیپ شاتل برای وصل کردن به دسته های چرخ دستی شما
    دارای پد در حال تغییر است
    شامل حلقه اسباب بازی است

منفی

    به یک پرسه زن متصل نمی شود
    این می تواند بسیار حجیم باشد ، اما با توجه به اندازه آن انتظار می رود

4. کوله پشتی ساك لوازم نوزاد ایرانی ملت کیف
ویژگی های راحتی
کوله پشتی پوشک Bag Nation به اندازه کافی جادار است تا تمام موارد ضروری کودک شما را نگه دارد. این تسمه ها با تسمه های چرخ دستی همراه هستند تا بتوانند در کل هندزفری به دست آورند. این چهارده جیب وجود دارد که به شما امکان می دهد تمام نیازهای خود را با سهولت سامان دهید. محفظه های مختلف به شما امکان می دهد لباس های تمیز را از لباس های کثیف جدا کنید.

این دستگاه دارای یک جیب عایق بندی بزرگ است که می تواند بیش از یک بطری کودک و یک جیب مخصوص دستمال مرطوب مخصوص لحظات کثیف را در خود نگه دارد. تشک تعویض شده بزرگ و با دوام عالی برای استفاده روزمره است. این دستگاه از یک زیپ قوی برای اطمینان از همه ملزومات شما به خوبی ایمن است.

ویژگی های اضافی
کوله پشتی تسمه های شانه ارگونومیکی قرار گرفته است تا بتوانید حتی در هنگام بسته بندی کامل ، زمان حمل آن را آسان کنید. پنل پشتی آن نیز خالی بوده و دارای حداکثر راحتی می باشد.

باز هم ، ساخت و ساز پلی استر twill یک کیسه مقاوم در برابر آب به شما می دهد ، بنابراین دیگر لازم نیست نگران باران و نشت آب باشید. مواد بادوام ، بخیه های بدون سر و صدا و زیپ های قوی اطمینان می دهند که سال ها از این کیف استفاده خواهید کرد.

سرانجام ، کوله پشتی Bag Nation دارای ضمانت مادام العمر است ،




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








معرفی کوله پشتی و کیف وسایل نوزاد و همچنین نحوه خرید اینترنتی ساک وسایل نوزاد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساک لوازم نوزاد و آدرس diaperbag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com